“It was a Monday and they walked on a tightrope to the sun.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra helg, min var helt okej tycker jag. Var ledig i lördags och då var jag i Malmö och besökte jag en vän. Hade en mysig eftermiddag i Malmö, kom hem runt 22 och gjorde mig en stor kopp te och satte igång en dokumentär. Det blev inner worlds outer worlds och den är sjukt bra. Den finns i 4 delar och ska börja titta på del 4 idag. Igår jobbade jag men hann vara på en julmarknad innan jobbet. Sedan när jag kom hem så var jag så trött så jag gick och la mig nästan direkt. Idag vaknade jag runt 7 och startade min dag med gissa vad. Jo, kaffe. Och gjorde mig en vegansk havregrynsgröt. Det var så gott, sedan så skulle jag till jobbet. Hann jobba 8 timmar och sedan stack jag till gymmet och tränade i ca 40 min, så skönt känsla man har efter ett gympass. När jag kom hem så snackade jag med min gammla kollega och vi ska fika imorgon. Vi har inte setts på fler än 6 månader, hon var den jag umgicks mest med innan hon flyttade till Norge. Nu när hon är tillbaka så kan vi snacka igen. Men tänkte lägga mig nu. Vi hörs imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?