En perfekt start på en söndag.
Publicerat den

 
Hej på er! Hoppas alla har haft en fin söndag, jag startade min med att gå upp runt 8 och gick ut och fotade i 2 timmar. Älskar att starta min dag med att fotografer, det bästa som finns tycker jag. Jag att fotografera som ni vet, men sedan älskar jag även att redigera bilderna som jag tar. Så kul och lugnande det är. Detta är min slags terapi. Vi alla har ett sett att hantera oss, mitt sätt är fotografering och redigering. 
 
Det var en perfekt dag att fotografera, det var lite soligt och sedan var ljuset perfekt. Jag tycker det är väldigt kul att fotografera och många av er har frågat hur mitt foto-intresse började. Så tänkte berätta för er hur det började. Jag har sedan jag var liten älskat att fota men när jag köpte min systemkamera blev jag mer och mer intresserad. Sedan brukar jag varje höst gå ut och ta mycket fina bilder, eftersom alla fina färger som finns på hösten. Ser ni bilden ↑ som jag tog tidigare idag. Har redigerat lite av bilden men inte för mycket. Älskar när man fortfarande ser att bilden är orginel men ändå lite styrka i bilden. Tänkte fortsätta redigera nu så ska jag försöka lägga upp någon mer bild under dagen. Vi hörs mer senare! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?