“Death is peaceful, life is harder.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Då var det äntligen fredag, vilket betyder att jag snart får ta helg. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt att vara ledig. Då ska jag även till Malmö, träffa en vän. Skönt att vila ut och tänka på något annat än jobb. Igår blev det ingen bloggning eftersom jag inte mådde bra, jag fick även höra att min farmor hade dött och det gjorde mig ännu mer ledsen. Jag kommer sakna henne så mycket, hon var verkligen en kvinna som jag såg upp till henne. Jag kommer inte vara så positiv på jobb idag, kommer bara tänka på henne och begravningen som är idag och att jag inte kommer vara där. Jag hade turen och träffade henne i somras när jag var hos pappa. En positiv sak är att jag har börjat titta på Stranger Things och är färdig med säsong 1 och säger bara wow, vilken bra serie. Kommer skriva om serien till helgen. Men ska faktiskt städa lite nu, så ska jag till jobbet. Skriver mer ikväll. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?