“Be the change that you wish to see in the world.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla ni har haft en bra tisdag. Jag hade en jätte mysig tisdag med en vän. Igår var jag bara hemma och mådde så dåligt. Min ångest tar över, sedan så kan jag inte låta bli att sluta äta. Igår åt jag 2 glassar (Magnum i storpack), 1 stor påse chips sedan så åt jag även nudlar. Älskar nudlar, tycker det är så gott med nudlar och sedan är det inte heller så dyrt. Sedan så blev det även bakning, gjorde kladdkaks muffins eftersom det var kladdkakans dag. Ett inlägg om det kommer under dagen. Börjar kl 14 idag och har ju varit ledig i 4 dagar och kan säga att det var skönt att vara ledig. Ibland är det skönt att inte tänka på jobbet. Sedan så har jag även umgåtts mycket med min vän Jessie och skit vad när vi har kommit varandra. Hon är som min bästa vän och är så glad att hon och jag är så bra vänner. Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag fixa lite mat så skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?