Årets tredje jullista ♡
Publicerat den

 
1. Har du något favorit-julplagg? Jag älskar jultröjor, så mysigt. Sedan stora varma tröjor också. 
 
2. Favorit julkokbok du äger? Leila Lindholms kokböcker. Men alla andra fina julkoköcker. 
 
3. Saknar du någonting till jul? Självklart så saknar jag de änglar som inte är kvar med oss här på jorden. Men annars så saknar jag lite smågrejer som jag kommer införa som tradition när jag skaffar familj. Bland annat en julstrumpa att titta i på julaftonsmorgonen.
 
4. Varm choklad, julmust eller glögg? Varm choklad utan tvekan, det godaste som finns på julen. 
 
5. Hur många granar har ni hemma som ni klär? Vi har den i vardagsrummet men i år är jag sugen på att ha en mindre i mitt rum. 
 
6. Vad kommer att bli det bästa med julen 2017? Det är fortfarande 25 dagar kvar, men att umgås med mina vänner. Sedan kanske familjen, älskar julen. 
 
7. Vilken julblomma föredrar du - Julstjärna eller Amaryllis? Tycker jag nog att Julstjärnan är finast. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?