Ännu en vinterlista
Publicerat den

 
Vad är det bästa med vinter? Det bästa med vintern är ju all snö, julkänslan, glöggen och allt julbak som man kan köpa i affärerna. Det blir mer ljust, man får liksom en annan känsla än när det bara är höst och regnigt. Jag älskar att gå på snön när det knarrar under fötterna, alla fina vinterbilder som man kan ta när solen lyser och snön glittrar. Vintern är så speciell och underbar. 
 
Vad kommer du att äta i vinter? Jag kommer äta varma rätter (grytor, pasta rätter, soppor) och sedan såklart alla fina bakverk man gör till julen. Pepparkakor, lussekatter, chokladtryfflar och man får ju inte glömma varm choklad (som är det bästa på vintern om man frågar mig, hihi). 
 
Vad kommer du att dricka i vinter? Ni kan ju gissa, det kommer vara massa varmchoklad. Jag kommer också att köpa glögg som man kan mysa till hemma, jag älskar glögg, pepparkaka och lussekatter. 
 
Hur kommer du att fira jul? Jag kommer att fira jul här i Skåne, tillsammans med min familj. Vi kommer att äta julgröt, öppna julklappar, se på Kalle Ankas jul och äta mat. Så mysigt det kommer att vara. Jag älskar julen som de flesta av er vet. Jag har redan börjat med att lyssna på julmusik. 
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Jobbade och sedan mådde jag väldigt dåligt. Var väldigt överviktig och klarade inte av min vardag. Det var sjukt jobbigt förra året. 
 
Vilket är ditt bästa julpysseltips? Jag är så dålig på att julpyssla själv, låt mig få tänka en stund. Men jag brukar göra en present till kompisar. Cookies in a Jar, som är en sån bra sak man gör. Bara google det så fattar ni vad jag menar. Man kan göra samma sak med varm choklad. 
 
Vad önskar du dig i julklapp? Just nu önskar jag mig en ny telefon, mitt abonnemang har gått ut och jag skulle vilja byta min iPhone 6s+ till en iPhone 8+. Sedan önskar jag mig ett stativ till min kamera. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?