“You only live once, but if you do it right, once is enough.”
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare. Då var det torsdag och snart är man ledig igen, vilket är så jäkla skönt. Ledig imorgon och sedan har jag en full vecka med många jobbdagar. Jobbar lördag-fredag och kommer säkert vara trött på fredagskvällen innan jag slutar. Ledig hela helgen då, som jag längtar. Men vaknade idag med världens magknip och det gör så jäkla ont att jag inte kommer jobba idag. Vilket är synd eftersom mina 2 kollegor är sjuka, nu jag och även min chef. Det är så sjukt konstigt. Dessutom vädret här i Skåne är helt sjukt, en dag är det soligt den andra dagen regnar det och blåser sjukt mycket. Men om 32 dagar åker jag på semester och jag måste säga att det ska bli så skönt. Men jag tror inte jag kommer kunna skriva mycket mer idag, måste vila. Men är ledig imorgon och ska jag försöka tvätta och umgås med min tjej men jag vet inte om jag kommer klara det. Får se det ikväll och får hoppas på det bästa. Men nu ska jag göra te och sedan titta på en dokumentär om Fallet Kevin. Visste inget om detta förens min mamma sa det igårkväll. Men vi hörs imorgon! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?