"Things work out the way they're meant to”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar. Nu är jag tillbaka från Stockholm och ska bli skönt att vara tillbaka till vardagen. Även om det var skönt att vara iväg så saknade jag familjen och min flickvän. Har jobbat i 3 dagar nu och imorgon är jag ledig. Ska bli skönt eftersom jag har jobbat heldagar på jobbet dessa 3 dagar. Imorgon ska jag träffa min tjej, äntligen. Har inte träffat henne på 10 dagar och ska bli skönt att umgås med henne. Sedan jobbar jag i hlegen också så blir rätt jobbig helg tror jag, kommer vara ganska trött på söndagskvällen. Jag har lite planer på måndag så hoppas allt går bra. Men nu är det inte många dagar kvar tills jag ska åka till Bosnien, bara 39 dagar kvar. Längtar till den dagen då jag åker på semester, fan vad jag ska ha det nice. Kommer redan säga nu att jag inte kommer vara aktiv på bloggen väldigt mycket. Men mer om det när jag är närmare semestern, men nu ska jag göra gröt och äta frukost. Så ska jag titta på ett nytt Chicago PD avsnitt. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?