“Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Jag hoppas ni alla har haft en bra helg, det har jag i alla fall. Jag var både ledig i lördags och igår. Nu är det måndag och en ny vecka. Det positiva är att jag åker till Bosnien om 3 veckor. Ska jobba denna veckan måndag-fredag och sedan på lördag ska jag äntligen träffa min flickvän. Vilket ska bli super mysigt, hon ska även sova över hos mig och det ska bli så mysigt tycker jag. Har inte träffat henne på 2 hela veckor, men snart träffas jag. Bilder ↑ tog jag i söndags och gillar den verkligen. Är jag sugen så brukar jag äta vaniljkvarg med några bär och med hallon blir det super gott. Några har frågat mig hur mycket jag har gått ner och jag har gått ner 25 kg på lite mer över 1 månad och det känns så jäkla sjukt att säga det, 25 KG! Jag är verkligen super stolt över mig själv, att jag har klarat detta själv är ju bra så nice. Men nu ska jag göra mig en frukost så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?