Sammanfattning: The Vampire Diaries (Säsong 4)
Publicerat den

 
Nu har jag sett klart alla senaste avsnitten av Skam. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, komedi, kärlek, bråk och det bästa av allt vampyrer. Jag såg första säsongen av TVD i Februari älskade denna säsong. Ska börja på säsong 5 i veckan. 
 
Asså denna säsong, wow. Elena är ju vampyr nu och hon blev det av Damons blod. Elena är fortfarande tillsammans med Stefan men nu börjar hon få mer känslor för Damon. Hon kysser Damon och de ligger tillsammans, vid denna tiden har Stefan och Elena gjort slut eftersom hon erkännde för honom att hon är kär i Damon. Men under denna säsongen blir Elenas bror dödad av Katherine. Detta klarar inte Elena så hon stänger av sin mänsklighet och börjar döda folk. Stefan & Damon gör allt för att få tillbaka gamla Elena. Det tar sin tid innan hon är tillbaka men sedan så är hon tillbaka. Jag blev jätte glad när hon kom tillbaka till gamla goda Elena. I sista avsittet denna säsongen så erkänner Elena för Damon att hon älskar honom och vill vara med honom. Jag blev jätte glad när de hände. Sedan kom Katherine för att döda Elena men det tillåter inte Elena och ger botet till Katherine och hon blir människa igen. Och den nya elaka personen i säsong 5 blir Silas och han skadar Stefan. 
 
Jag älskar verkligen denna säsongen, den var helt underbar. Speciellt alla scener med Delena, jag älskar Delena. Men det som även var bra i denna säsong är att man får se en helt annan Elena vilket jag gillar. Jag gillar när hon är elak och är vampyr. Sedan gillar jag att Klaus är med i denna säsong också, jag älskar Klaus. Jag gillar att Klaus och Caroline kommer närmare och att de börjar gilla varandra. Denna säsong var helt underbar och jag är så taggad på säsong 5 och jag har hört att denna säsongen kommer vara riktigt bra. Jag håller bara på Delena och hoppas det går bra för de i säsong 5 och ska börja på den idag. 
 



Clara

Hej kan du göra en med säsong 5 också



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?