"Once you wake up and smell the coffee, it's hard to go back to sleep."
Publicerat den

 
Då var det fredag vilket är skönt, eftersom jag är ledig idag. Jag jobbar hela helgen så ska bli skönt att vara ledig. Men nästa veckas schema är så skönt. Sist jag hade 2 dagar ledigt i rad måste varit i januari och nästa vecka ska jag vara ledig 2 dagar på rad. Men det finns också en bra sak som händer nästa vecka, jag ska nämligen träffa denna tjej som jag har snackat med och jag är faktiskt taggad på att träffa henne. Vi skulle egentligen träffats denna veckan men båda är sjuka så vi bytte dagar. Men sedan denna veckan har jag börjat titta på resor och jag vet exkat vart jag ska åka. Det blir mellan Kroatien & Bosnine. Jag ska försöka besöka min pappa. Det billigaste för mig är att åka till pappa. Har boende där och dessutom mat, såklart kommer jag betala mat själv. Dessutom nu när jag är igång med vikten så kommer jag att äta mindre och dricka mer kaffe, vatten och det bästa med Bosnien är fan den staden pappa bor i, den är så sjukt fin. Mostar är verkligen är vacker stad. Men det som är bra med den staden är att det är så nära till Kroatien, max 2 timmar. Så en dag kommer jag åka till Kroatien då pappa kanske har mycket att göra. Så taggad på semester, lite mindre än 3 månader kvar. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag städa här hemma innan mamma kommer hem så blir hon glad. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?