"Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Jag har bara jobbat i helgen och sedan vägde jag mig på viktväktarna i lördags och nu har jag hittills gått ner 12,6 på mindre än 2 månader och det känns så jäkla skönt. Det som är mer positivt är att jag har min mamma vid min sida och min kollega/vän. Hon peppar alltid mig att göra saker och känns så konstigt nu när hon ska sluta. Jag har jobbat ihop med henne i över 1,5 år och kommer verkligen sakna henne. Hon ska börja jobba i Norge och jag är så glad för hennes skull. Men denna veckan ska jag jobba, träffa en tjej som jag snackar med och sedan bara träna. Har även börjat titta på resor till sommare. Jag får ju semester 12-24 juni och är så taggad på semester. Och igår såg jag sista avsnittet av TVD och som jag grät, verkligen stårgrät och jag älskade finalen men jag hade velat ha fler scener med Delena. Men blev glad att allt slutade med de. De levde ett lyckligt liv, sedan så hittade Damon frihet med sin bror och Elena med sin familj. Stefan dör i finalen för att hjälpa sin bror så att han kan vara med Elena. Men jag ska börja recenera säsong 3 idag tror jag. Men det som är bra är att om mindre än 5 dagar så har The Originals premiär och jag är så taggad. Har ni sett serien Riverdale, om inte så borde ni verkligen se den serien. Den har bara 7 avsnitt hittills men det har förnyats till ännu en säsong och det gjorde mig rikitigt glad. Det finns ett par i serien som jag verkligen gillar. Men ska inte säga för mycket. Men nu ska jag dricka kaffe och titta på tv. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?