"Fear of a name increases fear of the thing itself."
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra vecka med massa nya möjligheter. Denna veckan har gått rätt så fort tycker jag. Jag är så taggad på semester, nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker på semester till Bosnien. Jag verkligen längtar tills jag är iväg, jag känner verkligen för en semester. Orkar inte med livet just nu, behöver bara en paus från allt och alla. Vissa människor är bara sjukt jobbiga att snacka med och vissa gör allt för att trycka ner dig. Men jag ska snart iväg till jobbet men först jag dricka upp min smoothie som innehåller hallon, mango, plantis soygurt vanilj (som är en ny favorit) och sedan lite kokosmjölk och spenat till det och samt lite spirulina. Verkligen en bra frukost som får mig att må mycket bättre. Verkligen ett bra tips på en bra start på morgonen. Men såg denna Planti soygurt i en av Therese Lindgrens vloggar och kände att jag måste testa den. Och gillar denna produkt så mycket, dessutom är det vegansk. Vilket är alltid ett plus för min del, eftersom jag har försökt äta mer veganska produkter. Men nu ska jag dricka klart min goda smoothie och sedan ska jag till jobbet. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?