"Du är unik så som du är, ingen ska kunna trycka ner dig."
Publicerat den

God morgon på er mina finisar. Hoppas alla har haft en bra helg, jag har spenderat min med jobb. Idag och imorgon är jag ledig. Ska bli skönt att vara ledig i 2 dagar. Jag vaknade idag runt 8 tiden, startade min dag med att ta en lång och varm dusch och det var verkligen jätte skönt. Sedan så satte jag igång radion och lyssnar på lite musik. Gjorde mig en annorlunda frukost imorse. Det blev lite smoothie och 2 mackor med kvarg, ost (17%) och gurka. Lite mer till frukost är alltid bra, sedan till lunch äter man bara lite mindre. Men idag ska jag åka till Väla med min syster och mormor. Får se vad som händer ikväll, blir bara en lugn kväll tror jag. Ska försöka blogga mer idag och imorgon tror jag. Sedan imorgon ska jag umgås med min kollega som även är en av mina älsta vänner. Vi har nämligen varit kompisar i 20 år!! Shit vad tiden går fort, är det 20 år sedan jag gick på dagis. Men nu ska jag försöka planera lite till semestern närsta vecka. Jobbar ju helgen så kommer ju inte ha tid att planera då. Men flyger inte föränn 20.25 nästa måndag så man har ju tid. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?