“There is some good in this world, and it's worth fighting for.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det äntligen fredag. Vilket är så jäkla skönt, äntligen ledig idag och jag startade dagen med att tvätta, väga mig på ViktVäktarna och nu dricker jag kaffe. Och ikväll är det äntligen fest, längtat verkligen till detta. Har jobbat mycket denna månaden och behöver verkligen vara ledig. Är ju ledig idag men jobbar bara 6 timmar imorgon och sedan är jag ledig i 3 hela dagar och det ska bli jätte skönt. Ska hitta på saker dessa dagarna jag är ledig och ska försöka blogga så gott jag kan. Men i alla fall att det kommer upp 2 blogginlägg om dagen. Jag har så mycket att dela med mig, vet inte riktigt vad jag ska börja. Men tänkte blogga lite om min viktresan eftersom en del av er har faktiskt hur jag började och det går. Men ni ska jag göra frukost och sedan hämta tvätten. Imorgon kommer jag även blogga om en sak ni inte vet om mig. Men skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?