“The greatest thing Harry Potter has given the world, is the freedom to use our imagination.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det en ny vecka, vilket betyder nya möjligheter. Idag är det tisdag och idag börjar jag kl 16. Sovmorgon för min del vilket är väldigt skönt. Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem så somnade jag ganska fort. Vaknade runt 6 imorse med världens magont. Men skulle tvätta denna morgonen, blir inte så mycket tvätt. Startade dagen med att ta två tabletter och dricka vatten och nu dricker jag kaffe. Ska även göra en smoothie/acai bowl till frukost. Sedan ska jag även göra lunch för dagen och kanske morgondagen då jag jobbar hela dagen. Bara 3 jobbdagar kvar tills jag är ledig. Ska bli så skönt att vara ledig på söndag sedan jobbar man bara 4 dagar till och ledig 1 dag sedan jobbar jag en dag till och efter det är jag ledig i 3 hela dagar. Ska bli så skönt tycker jag. Nästa fredag ska min syster och hennes kille ha en fest och är så taggad på det. Det ska nämligen vara 80s tema (ingen öerasking eftersom Ada älskar 80 talet) och vet exakt hur jag kommer klä ut mig. Verkligen super taggad på festen, att umgås med folk och bara festa. Men kommer skriva mer under dagen. Hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?