"Life is beautiful without your stupid lies."
Publicerat den

 
God morgon mina fina bloggläsare. Hoppas alla har haft en bra vecka, denna veckan har gått rätt fort och att det redan är torsdag den 20:e juli är ju bara sjukt. Snart är det augusti och i augusti blir jag 25 år gammal. Men förra veckan så började jag titta på doumentärserien OJ Simpson: Made In America och den är jätte bra. Verkligen en helt fantastisk dokumentär i fem delar. Del 3 visas på svt på söndag. Och det kommer handla om hans exfru och mordet på Nicole Brown Simpson och Ron Goldman. Jag visste inte så mycket om mordet men när jag såg en dokumentär på netflix som finns i 10 delar. Det handlar om OJ Simpsons rättegång och om mordet på hans exfru. 
Serien heter: The People v. O. J. Simpson: American Crime Story och ni borde verkligen titta på serien, den är så bra. Kommer skriva om den serien på bloggen under mina lediga dagar. Jag är ledig imorgon men då ska jag tvätta, fixa saker till festen på kvällen och sedan ska jag även iväg lite tidigare eftersom gästerna kommer ju kl 19 men vi ska redan kl 17 ha en mysig middag med min syster och hennes killes familj. Tycker det ska bli väldigt mysigt. Jag har aldrig träffat hans familj men tror det kommer gå bra. Men nu ska jag äta min frukost och dricka kaffe. Skriver mer senare. Hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?