Hur går det egentligen?
Publicerat den

 
Är det verligen nyttigt att gå ner så mycket i vikt på så kort tid? Den frågan får jag varje gång när jag berättar om viktnedgång. Jag har gått ner 28 kg på 6 månader. Men jag kan säga att det är nyttigt. Jag har helt enkelt bara slutat med det jag åt innan. Jag kunde äta pasta varje dag med massa ost, grädde och fett. Men nu äter jag pasta 1 gång i månaden, dessutom äter jag bönpasta istället. För det är mycket nyttigare än vanlig pasta. Jag äter mer kött och grönsaker än kolhydrater. Ibland kan jag ta och göra en köttgryta med pasta, ris eller nudlar. Men det är sällan det händer. Men under senaste månaden så har jag inte varit jätte motiverad, sedan jag gick på semester. Men jag känner att jag börjar få min motevering tillbaka. Vilket är jävligt skönt. Jag vill ju klara mitt mål till min födelsedag. Den 27 augusti (min 25 års dag!!) ska jag väga 79 kg. Och jag vägde 115 kg när jag började. Känns så konstigt att skriva det, vägde jag verkligen 115 kg?! 
 
Jag vill verkligen vara smal, mår så mycket bättre då. Då när jag vägde 115 kg, så var jag så olycklig och osäker i min själv. Var nära på att bara ge upp liksom, men idag. Så mår jag mycket bättre, är mycket friska och mitt självfötroende är på topp. Det jag även har börjat med är ju träningen, innan tänkte jag aldrig träna. Men nu tränar jag 3-4 pass i veckan. Verkligen stor skillnad känner jag. Ser ni bilden ↓ hur jag såg ut?! Det är verkligen sån stor skillnad tycker jag. Jag äter mer frukt och grönt samt massa protein. Men inte lika mycket kolhydrater. Jag mår så mycket bättre. Ni alla som har problem med vikten, ni borde verkligen testa viktväktarna, det ger resultat. Tro mig!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?