"You can’t love someone unless you love yourself first."
Publicerat den

 
God morgon mina fina bloggläsare. Hoppas alla hade en fin helg och hittade på något kul. Själv så jobbade jag hela fredag, ganska mycket på jobbet denna helgen. I lördags var jag ledig och skulle väga mig hos viktväktarna. Jag har gått ner 4,4 kg på mindre än 2 veckor och jag fick även min första stjärna vilket jag blev sjukt glad över. Sedan så kom jag hem och städade mitt rum för att jag lite plats för alla grejorna som skulle flyttas över från lägenheten. Min syster och hennes kille hjälpte mig och de gjorde ett rikitgt bra jobb. Syrran stor städade lägenheten med jag och Emil flyttade alla sakerna. Och nu är lägenheten städad och tömd, ska bli så skönt att flytta därifrån och bara slippa lägenheten ett tag. Men igår så jobbade jag och det var nog den jobbigaste dagen på ett bra tag. Så sjukt mycket kunder som skulle ha olika beställningar och mycket familjer. Vi brukar sluta 20.30 men vi åkte hen 22.30. Vi snackade även väldigt mycket om allt möjligt. Men sedan när jag kom hem så duschade jag snabbt och la mig. Vaknade imorse kl 7 och startade dagen med en kopp kaffe och havrefrynsgröt med hallon, banan, jordnötssmör och kokos. Vilket var sjukt gott och nu ska jag göra v mig sedan ska jag till banken. Sedan ska jag ha slutbesikning. Men nu ska fixa mig så skriver jag mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?