"Give me a new look for spring."
Publicerat den

 
Jag älskar våren, så sjukt fina färger och dessutom så kan man gå i tunna jackor. Speciellt bomberjackor med jeans och en längre tröja. Jag har under senate tiden försökt hitta lite inspiration till nya kläder och även tittat på filmer, serier och även sökt i tidningar. Jag klär mig lite mer street, jag älskar kläderna alla har i Skam. Speciellt killarna, de brukar ha en hoodie, sneakers, jeans, keps/mössa och en stor jacka. Älskar sån klädstil. Förra veckan köpte jag 2 nya hoddie tröjor, en ny mössa. Ska kanske börja klä mig som de i Skam. Kläder på bilden ↑ är helt underbara. Tänk er adidas hoodie, jeans, bomberjacka och en mössa. Jag älskar street stil. Så snyggt med sportiga kläder och oversize tröjor. Funderar på att köpa snygga kläder till våren, nya tröjor, skor, jackor och massa annat. Skaffa en helt ny garderob till våren...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?