"I am free when I'm with you."
Publicerat den

 
God morgon mina fina läsare. Jag hoppas ni har haft en bra start på veckan, det har jag i alla fall. Startade veckan med ett träningspass i måndags och även igår. Tänktegå idag men pallade verkligen inte och dessutom så är jag förskyld. Behöver vila lite men allt går bra. Jag har nu gått nästan en månad på ViktVäktarna och jag måste säga att jag är sjukt stolt över resultatet hittills, jag har gått ner 5,5 kg på mindre än en månad och även börjat med träningen. Imorgon har jag ett pass och sedan på fredag har jag 2. Träning innan jobb och dessutom bio. Jag ska se Fifty Shades Darker på fredag och är så taggad på filmen. Längtar för att se den filmen, håller på att läsa boken just nu. Den är mycket bättre än första boken tycker jag. Men glömde kanske att säga till er att förra veckan så såg jag La La Land och den filmen är helt underbar, ska försöka göra en recension under dagen. Men till frukost igår gjorde jag en sjukt god smoothie med mandelmjölk, hallon, banan och kvarg. Sjukt god var det men nu ska jag fortsätta på Shameless och dricka kaffe. Ska kanske börja skriva om Shameless här på bloggen kankse. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?