TOPP 3 MÅL I DECEMBER
Publicerat den

Äntligen är denna fantastiska månad här! Jag tror ärligt inte att jag någonsin längtat så mycket efter December tidigare, men just idag är lyckan total! Julkänslorna är på topp, den bästa månaden är här. 
 
Men först en recap på förra månadens 3 mål:
 
1. Träna minst 4-5 gånger i veckan - När jag tänkte igenom mina träningsmål insåg jag hur stel jag verkligen blivit på sistone (inte okej). Jag har inte tränat på 1 månad och känner att det är dags. 
 
2. Fixa mitt rum - jag har ju ett rum här hemma och det är verkligen inte snyggt. Jag har tänkt mycket sedan hösten kom att jag behöver städa det och fixa det lite höst/vinter känsla. När jag är klar kommer jag visa er. 
 
3. Inget mer småätande - Ni vet ju redan att jag har gått ner i vikt. Sedan maj har jag varit mellan -27kg till -30kg och känner att det är dags att ta itag med min vikt. Nästa år vill jag väga 69kg och det är bara 15 kg kvar. Det ska jag klara, jag mår ju bättre. Men jag småäter mycket, eftersom jag har mycket ångest och det ska jag sluta med! December vet vi alla är körd med all fantastisk mat och allt julgodis, så det gäller att passa på att skärpa sig den här månaden! 
 
 
 1. Söka nya jobb varje dag - eftersom jag blir arbetslös den 28/12 så kommer jag inte ha ett jobb längre. Så måste jag hitta ett nytt jobb. Mitt mål denna månaden är att söka nya jobb varje dag. 
 
2. Inte tappa motivationen - jag bor inte hemma just nu eftersom jag har det jobbigt med min familj. Och jag börjat tappa motivationen när det gäller maten. Jag känner att jag har gått upp ett par kilo och känner mig inte bra i magen. Så jag känner att december månad vill jag göra så att jag går tillbaka till 83 kg och börja må bra på ett sätt. 
 
3. Baka mycket julgodis - jag vill faktiskt baka mycket julgodis. Men några ska vara nyttiga och jag kommer försöka baka så mycket jag kan. Älskar att baka till julen och det lugnar ner mig mer. Det brukar hjälpa mot min ångest och min stress som jag har. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?