“The smells of Christmas are the smells of childhood”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det måndag och det betyder nya utmaningar och möjligheter. Har inte så mycket bloggning under helgen. Under min helg har jag bara jobbat och umgåts med min familj. I fredags så bakade jag mozartkulor innan jobbet och tog med några till mina kollegor och de älskade de och jag och min kollega Linnea bestämde oss för att baka på tisdag. Vi ska julbaka, äntligen. Ska bli så kul att baka med någon, för då bakar man bara mer, hihi. I lördags så jobbade jag 12-20.30 och efter det åkte jag hem för att bara vila, såg nämligen John Wick och gillade filmen verkligen. Kommer skriva om filmen i veckan och efter filmen så gick jag för att lägga mig. Sedan igår så jobbade jag 12-20.30 och efter jobbet så tittade jag Ensam hemma och efter det somnade jag ganska snabbt, idag vaknade jag runt 07.30 och startade jag min dag men en kopp kaffe och bädda sängen. Nu ska jag fixa min en god frukost och sedan ska jag till jobbet, idag jobbar jag från 11.30-20.00 och tänka faktiskt planera vad jag ska baka imorgon. Men skriver mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?