Sammanfattning: How I Met Your Mother (Säsong 2)
Publicerat den

(null)
 
Då var jag färdig med säsong 2 av HIMYM och denna säsongen var ännu bättre. Denna säsongen handlar mycket om Lily och Marshall, samt att Ted & Robin får massa problem och tillslut gör de slut. Säsong 2 är en av mina favoriter, Lily & Marshall gifter sig (ÄNTLIGEN) och lite synd att Ted och Robin gör slut. 
 
Säsong 2 börjar med att Lily & Marshall gör slut och Ted och Robin blir äntligen tillsammans. Marshall är fortfarande inte över Lily och han har haft en jobbig sommar. Medans Ted och Robin är lyckliga mår Marshall skit och Barney gör allt för att Marshall ska hitta någon ny, så att han inte tänker mer på Lily. Men Lily kommer tillbaka och försöker dölja att hon har haft det dåligt i San Francisco. Men Ted fattar snart det och frågar henne om hon verkligen vill vara med Marshall och det vill hon. Sedan blir Lily & Marshall ihop igen. Så glad för deras skull och verkligen skönt att de blev ett par igen. Ted och Robin är tillsammans nästan hela säsongen. Men jag tycker de inte passar ihop för Ted verkligen älskar Robin men hon älskar inte honom lika mycket. Lite synd men har sett i olika klipp att Barney & Robin blir tillsammans. Verkligen en bra säsong och hoppas på att den 3:e blir lika bra. 
 
Jag tycker att i den andra säsongen så får ma se mycket av alla men mest av paren. Vilket jag gillar men det finns visa delar i säsongen som jag tycker är så dåliga som jag verkligen inte gillar. Ted och Robins förhållande började bli lite för mycket tyckte jag och blev glad när de gjorde slut. Jag hoppas bara på att det blir något mellan Barney och Robin i säsong 3 för har sett olika klipp och gillar verkligen Barney. Han är min favorit i hela serien, alltid lika rolig. I sista avsnittet av säsongen så gifter sig Lily & Marshall och de hade ett fint bröllop. Nu ska jag börja på säsong 3. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?