"Life begins at the end of your comfort zone."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fin lördag. Jag sov inte så jätte bra igår så jag var vaken till 6 och sedan somnade jag runt 6.30 och vaknade runt 10 idag och gjorde mig färdig tills jag skulle till jobbet och sedan jobbade jag från 11.30-15.30. Eftersom det inte fanns något att göra på jobbet. Så fick gå hem tidigare, fick även reda på att jag skulle vara ledig den 1:a januari. Seda gick jag till Maxi och köpte lite saker till imorgon eftersom det är nyårsafton och vill ha det lite mysigt. Kan inte fatta att 2017 är snart över, men jag behöver verkligen en ny start asså. Jag ska verkligen vara lycklig och må bra nästa år. Ska bli så skönt att vara ledig i 2 dagar nu. Men nu ska jag titta på en film, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?