"It’s the most beautiful time of the year."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er med mig är allt bra. Det blev ganska lite bloggning här på bloggen igår men mådde inte så jätte bra. Vaknade ganska sent igår och kände mig helt seg hela dagens nästan. Jag hann göra städa lite i mitt rum, hann titta på Nu Är Det Jul Igen 1 och hann även dricka varm choklad. Sedan så jobbade jag mellan 16-20 och hann även träffa min nya chef. Det är så att jag kommer stanna kvar på restaurangen, gissa om jag blev glad. De behöver någon som kan stället och jag har ju jobbat på restaurangen i nästan 2.5 år och kommer stanna kvar ett tag tror jag. Får snacka med andra chefen i veckan. Men så skönt att inte vara arbetslös. Sedan igår så handlade jag mina chefers julklapp. Så taggad inför morgondagen, på jobbet ska vi ha en avslutning med alla gamla kollegor och det kommer bli så kul. Idag vaknade jag runt 7 tiden och startade min dag med en kopp kaffe och nu tittar jag på Nu Är Det Jul Igen 2 men tänkte göra lite saker här hemma och måste hinna blogga idag men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?