"I wanna be with you on christmas."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en fin julledighet, jag har haft det jätte mysigt. Ville först be om ursäkt för min dåliga uppdatering förra veckan. Har verkligen inte haft tid att blogga och sedan är det ju julledigt som gäller för min del. Då vill jag helst umgås med familjen. Bara titta på julfilmer och dricka kaffe, det mysigaste som finns på julen. Men tänkte berätta för er vad jag fick i julklapp. Jag fick en plånbok, klocka, presentkort, ljus, filmer & en produkt från The Body Shop. Verkligen fina presenter fick jag och uppskattar allt jag har fått. Men jag har faktiskt haft 2 mysiga lediga dagar. Är ledig idag också så ska till Väla och handla lite och kanske hitta något. Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, men jobbar bara i ett par dagar. Sedan är det dags att vara ledig för nyår, kan inte fatta att 2017 är över om 5 dagar. Tiden går så fort men det ska bli skönt att avsluta 2017 och börja 2018 på ett bra sätt. Men nu ska jag dricka kaffe och titta på tv så hörs vi mer senare. Kommer blogga mer under dagaen, hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?