"I just want you for my own, more than you could ever know"
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla mår bra, jag mår helt okej. Vaknade idag runt 7 och startade min dag med att kolla på senaste avnsittet av Riverdale. Jävligt bra avsnitt för att vara finalen för hösten, serien är tillbaka om ca en månad. Men har börjat få ångest i hela kroppen angående mitt jobb, har bara 2 veckor kvar och sedan blir jag arbetslös. Känns fortfarande helt sjukt, men jag tror 2018 kommer vara ett bra år för mig. Jag saknar mitt gamla jag och att jag alltid var glad. Har inte känt så sedan sommaren, då jag hade mycket ångest. Jag har ju varit med om rätt så mycket under 2017 så som min depression, ångesten och såklart blivit sårad av 2 personer. Som jag inte kommer berätta om i min blogg, de är verkligen 2 människor som jag inte vill snacka om eller höra deras namn. Men jag känner bara att jag behöver en omstart från allt! Nu när det är bara 2 veckor kvar tills jag slutar jobba så vill jag bara vara så glad jag bara kan. Men tänkte faktiskt fixa lite här hemma och titta på Empires nya avsnitt som jag har hört är det bästa på säsongen. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?