"I just want a fresh start from you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra mer er. Med mig är allt bra, precis jobbat min sista dag på jobbet med de gamla cheferan. Imorgon börjar jag jobba med de nya cheferna och är så taggad på det. Se hur de jobbar och hur det kommer att funka och de kommer behöva ha någon som kan stället. Jag är så glad att jag inte kommer vara arbetslös som mina gamla kollegor. Lite synd att jag inte kommer jobba med mina gamla chefer, de var ju de bästa. Kunde alltid snacka med de och gjorde mig väldigt glad att vara på jobbet. Men tänkte berätta om min torsdag för er. Jag startade min dag med att göra kaffe, det är ett måste hemma hos mig. Jag älskar kaffe och skulle inte klara mig utan det. Sedan så tittade jag klart på säsong 2 av HIMYM och gjorde mat till lunch och till morgondagen. Sedan skulle jag till jobbet och jobbade från 16:00-21:00. Var tvungen att köpa med mat så blev 2 cheeseburgare från donken. Nu tittar jag på Zorro och ska se klart filmen och sedan ska jag sova, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?