H E L G ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra lördag, jag har haft en bra lördag och en bra start på min helg. Planen var att jag skulle vara ledig i 4 hela dagar men kommer jobba imorgon, extra cash är aldrig fel. Men lite trött på personer som helt plötsligt är sjuka när de inte var det dagen innan. Sedan ska man ju inte stanna hemma IM man känner sig ledsen. Om det är någon som ska vara hemma för att de är ledsna är det ju jag. Jag har gått igenom så mycket detta året. Men idag var jag på Väla och shoppade lite. Blev en ny kofta, leggings, strumpor och några hudvårdsprodukter. Sedan blev det mycket saker till julbakningen. Och jag mådde skit på kvällen så jag somnade runt 20 och vaknads runt 23. Sedan var jag vaken till kl blev 3. Men nu ska jag faktiskt göra mig redo för jobb. Skriver mer ikväll när jag kommer hem från jobbet. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?