"Christmas isn't a season, it's a feeling."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det söndag och nu har mina 2 lediga dagar börjat, jag vaknade idag runt 8 och startade min dag med en kopp kaffe och städa lite här hemma. Sedan började jag baka, har hittils hunnit baka mozartkulor, pepparkaks tryfflar, saffrans tryfflar & rocky roads. Ska göra trillingnöt & polkagris tryfflar men tror det blir imorgon att jag bakar det. Blir lite för mycket tror jag, måste ju hinna göra middag också. Men tänkte berätta för er om min fredag & lördag. I fredags så började jag skriva ner i mitt block om vad jag ska julbaka och sedan jobbade jag och blev 4-timmars jobb. Sedan när jag kom hem så tittade jag klart på ensam hemma 1. Sedan somnade jag runt 23 och igår så jobbade jag från 12.00-20.00 och efter det så köpte jag mat och sedan när jag kom hem så tittade jag på ensam hemma 3 och somnade runt midnatt och vaknade idag runt 8. Men nu ska jag titta på ensam hemma 4 och dricka mitt kaffe men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?