Ätbara julklappar ♡
Publicerat den

 
Nu när december här och då är det dags att handla julklappar. Vi vet sällan vad vi ska köpa till vännerna & familjen. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska köpa till min familj, så började googla och då såg jag världens bästa grej. Man kan ju göra ärtbara presenter, låter det inte bra? Varför inte göra chokladfyllda skedar, hemmagjord nutella och dulche de leche, chokladdoppade kanderade äpplen, olika sorters smaksatt socker, lyxiga tryfflar med olika garnering & hemmagjord pepparkaksdeg? Extra roligt blir det om man får med receptet på gåvan också. Jag har 2 st som jag kommer göra till min familj. Tror de kommer uppskatta min fina present. Vilken är er favorit? Kommer försöka lägga upp receptet på nutellan och dulche de leche idag eller imorgon. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?