ÅRSRESUMÉ –DEL 1
Publicerat den

 
Januari - jag började året med det bästa jag kunde göra, nämligen att börja med viktväktarna. Då jag började min viktresa och det är det bästa jag hade kunnat göra. Jag mår så mycket bättre detta året och har fått bättre självfötroende över det. I januari så flyttade jag också hem igen och det är också en bra beslut som jag hade kunnat göra. Jag startade 2017 på ett bra sätt. Sedan får man ju inte glömma att jag började titta på världens bästa serie, nämligen Skam. Så glad att jag började titta på serien, funderar på att börja titta på den igen. 
 
Februari - jag fortsatte att gå ner i vikt, i slutet på månaden så hade jag gått ner 10 kg och var så stolt över mig själv. Såg även Fifty Shades Darker. En så bra film och sedan började jag planera för min semester som jag gjorde i somras. Började även titta på massa serier och fortsatte att gå ner i vikt. Men sedan började jag även träna på Filborna och började se reslutat på vågen och började må så mycket bättre. 
 
Mars - då fortsatte jag med min viktresa och då fick jag även reda på att min gamla kollega skulle sluta jobba och det kändes verkligen sjukt tråkigt för vi klickade direkt på jobbet och jag mådde så bra av att ha en sån bra vän. Träffade min nya kollega då också och kan säga att det kändes okej. Började sedan även titta på ännu en bra serie, nänligen Riverdale. Känns som att jag bara tittade på serier detta året men nästa år kommer det bli annorlunda. Kommer inte surfa så mycket utan fokusera på mig själv. 
 
April - då kom min mormor och gudmor på besök och jag åkte även till Stockholm på en weekend och just denna månaden var det en terror-attack i fina Stockholm. Jag besökte staden bara 2 veckor efter attacken och det känndes så konstigt att vara där. Men det var så fint med alla fina lappar som folk hade skrivit. Denna månaden slutade Matilda och jag började även jobba med Linnea. I slutet på månaden så planerade jag vart jag skulle åka till sommaren. Vi i familjen började även planera mormors överaskining och det blev lyckat kan man säga. Sedan blev jag även ihop med en tjej som jag var ihop med i 2 månader, ett av mina misstag detta året. En person som jag aldrig mer vill ha något att göra med. Men man lär ju sig av sina misstag och det har jag verkligen gjort. 
 
Maj - i maj så köpte jag flygbiljetterna till Bosnien. Då jag skulle till min pappa i Juni. Hann även få mitt -25kg diplom från viktväktarna. Allt gick sådär på jobbet fick lära ut min nya kollega med allt från början. Allt gick segt så fick jobba en massa och visa henne allt från början. Jag hann även träffa mitt ex en del (detta var fortfarande när jag hade ett förhållande), men det var då jag började tappa känslorna och ville göra slut. Lögnare klarar jag inte av och hon var verkligen en lögnare. 
 
Juni - då fick jag äntligen semester i 2 hela veckor. Det var så skönt med semester. Jag åkte till Bosnien och besökte Mostar, Gradac och många olika saker i Bosnien. Det var då också jag träffade min farmor en sista gång. Hade jag vetat att det var sista gången så hade jag sagt fler saker till henne. När jag kom hem från min semester, det var då jag började få min ångest igen. Hade en väldigt jobbig sommar efter det.

(null)

Del 2 kommer imorgon ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?