Årets fjärde jullista ♡
Publicerat den

 
1. Varför gillar du julen så mycket? Alla fina minnen man får med sina nära och kära. 
 
2. Gillar du andra högtider lika mycket som julen? Jag är ett fan av högtider, men det finns ingen som slår julen. Den är överlägsen!
 
3. Om du skulle ordna en temadag för julälskare hemma hos dig, vad skulle du göra? Jag hade ställt fram julmust, godis och olika material till pyssel. Vi hade suttit där och pysslat i några timmar, sedan skulle vi avsluta dagen med en mysig julfilm.
 
4. Ifall du fick tillgång till en tidsmaskin, vilket av dina julminnen skulle du vilja åka tillbaka till och uppleva igen? När jag var lite, när vi firade jul med våra vänner och deras familj och alla fina minnen jag hade med mina föräldrar när de fortfarande var ihop. 
 
5. Föredrar du köpta eller hembakade pepparkakor? Hallå, det måste ju vara hemlagade. 
 
6. Vilka är dina tre favoritjulkakor? Saffransbullar, pepparkakor och adventskakan vi gjorde förra året.
 
7. Vilka är dina tre favoritjulgodissorter? Mozartkulor, knäck & rocky road. 
 
8. Vilken är enligt dig den godaste glöggen? Helt klart utan tvekan Blossa vinglögg. 
 
9. Vilket är viktigast, snö till jul eller att det inte regnar på midsommar? Helt klart snö till jul, ingen tvekan! Regn hör ju ändå till midsommar ;)
 
10. Pyntar du med eller utan tomtar till jul? Jag pyntar med tomtar, men det är ingen överflöd av det. Inte enligt mig i alla fall!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?