“You know you are truly alive when you’re living among lions.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina bloggläsare. Då var det måndag igen och en ny vecka. Inte bloggat så mycket i helgen men jag har jobbat hela helgen. Inte det roligaste men jag känner mig inte alls bra just denna helgen, min ångest tar över mina känslor och jag känner mig inte bra. Jag har försökt att ta en dag i taget, nte fokusera på framtiden. Så jäkla trött på att känna mig så här hopplöst och inte kunna göra något åt min ångest. Jag har en heldag på jovvet idag med, 4:e heldagen men skönt att jag har 2 halvtagar och sedan är jag ledig. Skönt med lite ledighet, det positiva är ju att jag blir 25 nästa söndag (27 augusti) och jag börjar känna mig gammal, haha. Kanske dags att göra en önskelista, fyller ju år om 12 dagar och min familj vill ju veta vad jag vill ha i present. Jag har alltid velat ha ett par Adidas Superstar sneakers. Älskar sneakers, så sjukt skönt. Dessutom passar det så fint ihop med en par boyfriends jeans och en längre hösttröja. Perfekt kombo, hehe. Men mer om det i veckan, nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan göra frukost. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?