S Ö N D A G ♡
Publicerat den

 
God kväll mina finisar. Hoppas alla har haft en underbart bra helg, min har bestått av en del jobb och lite ledighet. I fredags jobbade jag hela dagen sedan när jag kom hem så åt jag vattenmelon. Älskar vattenmelon, så sjukt gott det är. Igår så var jag ledig och då vägde jag mig på VV efter en månad och tränade ett danspass med min mor. Rätt skönt att träna, sedan så åt vi lunch och det blev en god sallad med cevapi (bosniska köttbullar) och bröd till det. Älskar bosnisk mat, längtar tills jag ska åka till Bosnien i oktober med familjen för vi ska överaska min mormor som fyller 80 år. Tiden går fort tycker jag, jag fyller ju 25 år nästa söndag. Spenderade min lördag med att titta på Twiligh filmerna. Sedan så snacka jag med en kompis. Somnade runt 23 och vaknade idag runt 8 och startade dagen med 1 liter vatten och kaffe. Älskar kaffe, så sjukt gott och åt en smoothiebowl. Sedan så pluggade jag matte och efter det så åt vi lunch, det blev kyckling med grönsaker och pasta. Jätte gott blev det, efter det så skulle jag till jobbet. Började 15-20.30 och kom hem runt 21 och åt vattenmelon och nu tittar jag på High School Musical. Sedan ska jag sova, har lite saker planerade på förmiddagen och sedan ska jag träffa en kompis. Skriver mer imorgon. Sov gott så hörs vi imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?