Malmö med familjen ♥
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina bloggläsare. I torsdags var jag ledig och åkte till Malmö med familjen och vi hade en super mysig dag/kväll. Jag startade dagen med att fixa saker här hemma, drack kaffe och sedan åt jag frukost. Det blev en äggmacka med smör, ost och tomat. Älskar äggmackor, så sjukt gott. Kände att det var dags att äta något annat än en smoothiebowl. Duschade sen, föna håret, platta håret och sminkade mig lite. Sedan åkte jag och familjen till Malmö. Vi fikade först på ett super mysigt konditori. Vi tog varsin kaka och kaffe. Det var så gott och mysigt, speciellt att vi alla var där tillsammans, behöver såna dagar ibland. Sedan snackade vi även om vad vi ska göra på min födelsedag och vi bestämmde att vi ska ha en brunch, tycker det ska bli jätte mysigt. Sedan så kollade vi vad Malmöfestivalen att erbjuda när det gäller maten. Skit så mycket mat det finns, vi började med att smaka en sjukt god hamburgare med revben och pommes till det. Pommesen var så sjukt goda, de smakar som dillchips. Vi delade på maten och det var hur gott som helst sedan så var jag så sugen på en langos. Min blev med gräddfil, ost, rödlök och räkor. Och det var så gott men sedan började det regna och det var inte lika kul. Men efter ett tag slutade det att regna. Vi avslutade kvällen med en efterrätt och då delade vi på churros. Jag och mormor tog med kanelsocker och mamma tog med mjukglass och choklad. Sedan åkte vi hem, som sagt hade en supermysig dag med familjen. Men ska fixa lite inlägg till er. Kanske blir ett filminlägg, hörs mer senare. Puss! ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?