JAG ÄR PEPPAD PÅ HÖSTEN, EN NY START!♥
Publicerat den

 
Den här sommaren har gått fort, extremt fort. Kan vara för att det har hänt så mycket i mitt liv så allt fokus har hamnat på att få tiden att gå? För tiden läker alla sår, inte sant? 
 
Som ni vet så har jag haft det väldigt jobbigt sedan jag kom hem från min semester. Har haft ångest, varit depprimerad och haft det extremt jobbigt. Jag har haft självmordtankar om detta. Jag har försökt leva en dag i taget, tänka på mig själv. Leva ett liv som jag vill leva. Jag har inte haft motivering att fortsätta med viktväktarna. Jag har legat på -28kg i 2 månaders tid. Jag vill gå ner 7 kg till innan vi åker till Bosnien och det ska jag klara. Jag försöker tänka positivt varje dag, försöka träna och även fokusera på mig själv och det hjälper vissa gånger. Men en del gånger hjälper det inte mig alls. Blir bara värre och värre vissa dagar. Jag har ju kontaktat vårdcentralen och har haft 3 möten med min kurator. Det var så jobbigt att prata med henne, så mycket jag grät då. 
 
Men nu när det är höst är jag äntligen taggad på att börja om från början. Jag ska tänka positivt nu när det börjar bli höst. Jag har alltid älskat hösten. Tycker det är den mysigaste årstiden, tänk er att tända massa ljus, göra en stor kopp kaffe/te/choklad till en mysig serie/film. Det kan ju inte bli bättre och sedan även alla fina färger. Det är så fint med gult, oranges och brunt. Sedan alla fina bilder man får ta, ska äntligen gå ingång med att fota nu när jag har köpt mitt minneskort. Massa fina bilder det kommer bli till bloggen. Man får ju inte glömma alla mysiga tröjor, byxor och oversize shirts. Längtar verkligen när hösten är här. Jag älskar hösten ♥



My

Känner precis likadant. Hösten ska bli en nystart! :)

Svar: Ja, en ny start från allt! :)
Anja Kajtaz



URL: http://monkiapa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?