"I don't wanna be around you anymore, just leave."
Publicerat den

 
God morgon på er fina läsare. Hoppas alla har haft en bra vecka, jag har haft en sådär vecka. Jobbat en del men sedan har jag psykiskt inte mått bra, allt pga min ångest. Igår hade jag ett möte med min kurator och det gick inte bra alls, på ett sätt var det skönt att prata med någon men ett andra sätt var det inte kul eftersom jag skulle erkänna för henne att jag har daglig ångest om mitt liv. Men startade min dag på ett bra sätt. Gjorde mig en kopp kaffe, drack 1 liter vatten och efter det så duschade jag. Nu dricker jag en smoothie och tittar på nyheterna. Men jag ska faktikst till jobbet snart. Jobbar hela dagen idag och imorgon. På söndga fyller jag år och då ska vi ha brunch här hemma. Och jag längtar verkligen till min födelsedag. Ska försöka fixa ett par inlägg till helgen. Men skriver mer senare. Puss! ♥



Helene

Hej!
Hoppas du får en fin födelsedag. Har själv ångest imellan åt. Fuck ångest
Skall på ångest föreläsning nästa vecka. Hör av mig om jag får några bra tips ☺



URL: http://parkinsonmin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?