“I believe that everything happens for a reason."
Publicerat den

 
God morgon på er mina finisar. Då var det måndag igen, vilket är skönt. Igår var detmin födelsedag och hade en rätt lyckad dag kan man säga. Jag hade en brunch hemma med familjen och det var mysigt. Fick fina presenter av familjen, sedan så tittade vi på en film. Det blev Inglourious Basterds och har faktiskt aldrig sett den filmen. Tyckte den var helt okej, handlar mycket om tyskar och amerikaner. Brad Pitt spelar en av huvudrollerna och han är så rolig han är i denna filmen. Sedan så åt vi choklad och drack kaffe. Smakade Toffe Whole Nut och skit var den var god. Till det så åt vi även frukt och bär, verkligen supermysigt. Sedan så snackade jag med min pappa. Och efter det så gick vi ner till stranden (min syster, hennes kille och jag) vi drack kaffe och bara snackade. Perfekt avslut på min födelsedag. Idag vaknade jag så mycket bättre än vad jag har gjort senaste dagarna. Startade dagen med en kopp kaffe och vatten, ganska standard kan man säga. Sedan så gjorde jag en sjukt god frukost. Det blev äggmackor med tomat och gurka till det. Men nu ska jag plugga matte och sedan ska jag försöka göra lunch, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?