Höst tag - 20 frågor.
Publicerat den

Favorit läppstift? MACs Mehr & Créme in your coffee. 
Favorit look i höst? Mörka markanta läppar och en höstig brun sotning med antingen inslag av vin rött eller svart.
Favorit nagellack? Det ska helst vara svarta, vin röda eller lila. 
Favorit hudvårds produkt? Dagkräm. På hösten blir jag som många andra väldigt torr i hyn. 
Favorit frisyr? Kort och lockat hår, som jag har det nu. 
 
 
Favorit trend i höst? Det måste vara stickade tröjor, lite slitna jeans och oversize tröjor. 
Favorit höst outfit? Ett par svarta slitna jeans, stickad tröja, svart lite kortare höst jacka, en stor halsduk. 
Favorit höst plagg? En stor tjock stikad tröja.
Favorit höst skor? Sneakers 
Vilken kändis inspirerar dig i höst? Jeffre Star, älskar hans sminkningar. 
 
 
Favorit dryck? Vanilj latte och te. 
Favorit snacks?  Ben & Jerry´s Peanut Butter Cups. 
Favorit höst låt? All Of The Stars av Ed Sheeran. 
Favorit höstdoft? Vanlij doftljus eller cupcake. 
Favorit program? Riverdale, Chicago PD & Empire. 
 
 
Har du några hösttraditioner? Varje höst brukar jag ha en maraton med alla Twilight filmer, Harry Potter filmerna och Sagan Om Ringen filmerna. Älskar att titta på filmer och dricka te eller kaffe. 
Vad tycker du är bäst med hösten? - Att man kan börja klä sig i varmare och tjockare kläder & alla serier börjar med nya avsnitt. 
Vad ska du göra denna Halloween? Jag firar inte halloween, brukar bara titta på halloween filmer. 
Vad ska du klä ut dig till? Jag firar inte halloween. 
Vad gjorde du denna tidpunkt förra året? - Vägde 28 kg mer och var olycklig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?