“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina bloggläsare. Jag startade min morgon med att gå upp kl 6.30 eftersom jag skulle tvätta. Har inte tvättat på 3 veckor eftersom jag har inte mått bra, sedan blir det ju massa tvätt efter så lång tid. Sedan efter det så gjorde mormor mig en kopp kaffe och jag drack vatten. Jag dricker alltid en liter vatten på morgonen innan jag gör något annat. Mår så mycket bättre av att dricka vatten varje morgon och sedan så får man bättre hud av det. Man mår ju bara bättre av det helt enkelt. Sedan så snackade jag med en kompis och bara chillade tills jag skulle fixa nästa tvätt. Efter det så gjorde jag min frukost, ni kan ju gissa vad det blev haha. Jo klart det blev ännu en smoothiebowl. Och nu dricker jag mitt kaffe och ska snart göra mig en ceasarsallad tror jag det blir, sjukt gott med ceasarsallad. Sedan ska jag jobb och imorgon är jag äntligen ledig. Och då ska jag och familjen till Malmöfestivalen. Sjukt taggad och tror jag kommer äta en Langos (min favorit är: gräddfil, ost, rödlök och räkor), älskar Langos, det är så sjukt gott. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?