Dag 18: Kändis jag vill byta garderob med.
Publicerat den

Dag 18: Ett foto på en kändis som du skulle vilja byta garderob med. 
 
SELENA GOMEZ
 
Jag är inte en människa som tänker så mycket på kläder och för mig är det bara jobbigt att hitta saker att ha på mig och jag shoppar sällan! Men här om dagen så tittade jag på nätet och såg att Selena Gomez har en rätt fin klädstil tycker jag. Hon har en snygg stil så kolla det lite och jag hon har det verkligen snyggt, hon har ibland väldigt soft och härlig stil som på bilden och ibland lite mer uppklätt och snyggt. Speciellt hennes fina hår. Så henne väljer jag nog! Känns som det blir massa Selena Gomez i utmaningarna, men jag gillar henne helt enkelt. 



Fanny Ståhl

Hon har en väldigt fin klädstil!



URL: http://mariasthl.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?