WEEKLY PLANS
Publicerat den

 
Måndag: Jag har tränat ett spinning-pass och det var jobbigt kan jag säga. Sedan ska jag städa mitt rum och till det blir det Chicago PD. Jag får alltid mer gjort när jag ser på en serie och jobbar samtigt. 
 
Tisdag: Jobba och fortsätta städa på mitt rum. Min mormor och gudmor kommer om 10 dagar och då måste allt vara städat. Allt finns fortfarande kvar sedan jag flyttade hem. Sedan ska jag även göra matlådor. 
 
Onsdag: Träna på gymet. Jobba, städa och sedan ska jag även på en fika med en tjej som jag snackar just nu med. Kommer hålla er uppdaterade hur det går. Träffat ett par tjejer under senaste tiden men denna tjej verkar ha ett gott hjärta och är även riktigt söt. Får även mina skattepengar på onsdag. 
 
Torsdag: Träna ett spinning-pass och sedan är jag även ledig vilket betyder städning och börja planera maten till påsken som står på schemat. Ska även åka till stan för att köpa lite saker. 
 
Fredag: Jobb hela dagen och ska även hinna ett spinning-pass. Kanske hinna städa innan jobbet också. 
 
Lördag: Ska jag väga mig på viktväktarna och sedan ska jag även jobba hela dagen. 
 
Söndag: Träna 2 pass vilket förmodlingen blir spinning och indoorwalking. Jobba 14-30.30 och sedan ska jag städa ännu mer. Sedan på kvällen är jag ledig, tror det blir en film då. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?