WEEKLY PLANS
Publicerat den

 
Måndag - Träffade min bae och sedan så städade jag mitt rum och åkte till Ikea för att köpa en ny dvd-hylla för mitt rum och även tvättade. Och sedan såg jag ett klipp från säsong 4 och jag älskade de. Evak!! 
 
Tisdag - Jag ska fixa färdigt rummet, fixa min nya dvd-hylla. Jag ska även jobba på tisdag & titta på olika bloggar om Stockholm, få lite inspiration innan jag åker till Stockholm. 
 
Onsdag - Fortsätta städa lägenheten, snart kommer min gudmor och mormor. Längtar tills jag får se dem. 
 
Torsdag - Skärtorsdag. Jobba en dag till, och idag kommer min gudmor och mormor. 
 
Fredag - Långfredag! Sista jobbdagen och sedan är jag ledig i 4 dagar och även det nya avsnittet av Skam kommer. Taggad! Så glad att Skam är tillbaka, äntligen. 
 
Lördag - Påskafton. Vilket betyder att jag är ledig. Ska även träffa min bae. 
 
Söndag - Påskdagen. Ännu en ledig dag och det är så skönt. 
 
Det var hur mina planer för den kommande veckan ser ut. Resten av veckan kommer i alla fall att bli fantastisk och tycker det är kul att ha så mycket inbokat med så många härliga människor! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?