Skam: Säsong 4
Publicerat den

 
Äntligen har datumet för när fjärde säsongen av SKAM släppt så se trailern här ovan. Det blev som jag hade trott angående huvudkaraktären alla fall plus troligtvis en hel del Evak, älska! Jag älskar Even & Isak och hoppas på att se några scener i första avsnittet. På måndag kan vi börja skam-nörda igen. Sist det var Skam var 16:e december, det är dags för nya avsnitt tycker jag. 

​​Tyvärr måste jag även meddela att fjärde säsongen blir seriens sista, jag var tidigare helt övertygad om att det skulle bli 6-säsonger men skaparen av SKAM har nu gått ut med detta beslut. Jag tror tyvärr att det har mycket att göra med själva succén internationellt som i synnerhet tredje säsongen fick och hur de yngre skådespelarna hanterat detta. Hoppas denna säsongen kommer vara lika bra som alla 3. 



Mirjam Therese

Åh! Så himla pepp på detta!!! :D Synd dock att det bara blir fyra säsonger?! Vill ha mer :((



URL: http://mirjamtherese.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?