“Make the most of yourself, for that is all there is of you.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, då var det en ny vecka. Igår var jag ledig och jag hade en ganska nice ledig dag. Jag hamm träna ett spinning-pass. Riktigt jobbigt pass tycker jag, men en bra känsla efter hade jag. När jag kom hem så tittade jag lite på Supergirl. En ny serie som jag har precis börjat titta och älskar den serien och är snart färdig med säsong 1. Sedan började jag packa lådor och hann packa upp 5 st och alla var fulla med böcker. Insåg då hur många böcker jag egentligen har, men sedan började jag fixa min dvd-hylla och nörjade organsera alla dvd i ordningar jag vill ha. Men måste köpa en till hylla vilket jag kommer göra på torsdag. Sedan så snackade jag med Emily (tjejen jag ska träffa imorgon). Har även börjat planera maten till påsk. Jag vet vad förrätten kommer att vara. Huvdrätten blir kött och sallad och sedan huvudrätten blir en choklad mousse tror jag. Många har frågat mig hur det går med vikten och jag kan säga att jag har gått ner 17 kg på 10 veckor och det känns så jäkla bra. Det jag gjorde igår också var att titta på flygbiljetterna till Bosnien och kommer köpa de imorgon när jag får mina skattepengar. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och äta frukost sedan ska jag steka lax och fixa min lunch så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?