"Love means never having to say you're sorry."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra vecka, det har jag nämligen. Jag har inte varit så aktiv här på bloggen denna veckan. Men har haft en ganska jobbig vecka, har haft lite problem med familjen och sedan har jag jobbat rätt mycket. Men det som är bra är att jag har varit lite med min flickvän. Sån underbar tjej hon är asså, hon försöker få mig att må bättre. Hon lyckas verkligen. I lördags så var jag på Viktväktarna och hittills har jag gått ner 20 kg. Kan inte fatta att jag har gjort det och är så stolt över mig själv. Promenerade mycket förra veckan. Blev över 50 km. Innan hade jag aldrig gått alls, hade blivit trött efter 5 min. Men nu kan jag gå så mycket mer. Men i tisdags så beställde jag spirulina och acai pulver. Jag älskar acai-bowls, så gott det är. Jag mår så mycket bättre av det också. De har kommit men har inte haft tid att hämta upp packetet, ska göra det imorgon. Då jobbar jag 4 timmar så har förmiddagen ledig. Men i veckan har jag bara en heldag att jobba sedan har jag bara 3 halvdagar och sedan är jag äntligen ledig. Jag åker till Stockholm på fredag och det ska bli så mysigt att åka helt själv. Men nu ska jag dricka vatten och göra en smoothie sedan ska jag sticka till jobbet. Hinner kanske se senaste avsnittet av Chicago Justice innan jag ska till jobbet. Men skriver mer senare ikväll och kommer blogga mer imorgon annars. Men vi hörs senare. Puss! ♥



HJORTEN

Gott gotti gott gott :D

ha en bra dag
kram



URL: http://nouw.com/lillemmish


Rebecka Lindström

RIKTIGT inspirerande bild!! Gott!



URL: http://rebeckalindstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?