"Våra val och inte våra möjligheter visar vilka vi verkligen är."
Publicerat den

 
Hej mina fina läsare! Hoppas allt är bra med er, som ni ser så blir det inte mycket bloggning denna veckan. Jag jobbar mycket och dessutom så var jag hemma från jobb 2 dagar denna vecka eftersom jag mådde sjukt dåligt, spydde och hade sjukt ont i magen. Så fick stanna hemma och då tittade jag på TVD och The Originals. Älskar serierna så jäkla mycket. Mina kollega tipsade om de 2 serierna och blev fast efter första avsnitten. Borde jag skriva om säsongerna på min blogg?! Hade varit sjukt kul sedan hade ni kunnat se mer i bloggen. Eller vad tycker ni?! Men har inte gjort mycket mer än jobbat och tittat på serier. Jobb var rätt okej idag, förutom att det var mycket folk. Men imorgon ska jag åka till Ikea innan jobbet med min kollega. Tänkte köpa lite saker till lägenheten. Men nu tänkte jag sova. Vi hörs mer imorgon. Puss! 



Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Krya på dig<3

Svar: Tack! <3
Anja Kajtaz



URL: http://mariaanderzon.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?