Blogglista
Publicerat den

 
KÄRLEK OCH SEX
 
1. Är du singel? Ja, det är jag. 
2. Trivs du med det? Ja, trivs lika bra med det som att vara i ett förhållande. 
3. Vad är viktigt i ett förhållande? Lojalitet är nog det viktigaste och sen att man känner sig trygg med varandra.
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Att han/hon är lojal, ärlig, rolig. 
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, aldrig i hela mitt liv. 
6. Vem kysste du senast? Mitt ex. 
7. Är du kär? Nej, det är jag inte. Var det i mitt ex men inte nu längre. 
8. Den äldsta du hånglat med? Mitt ex som är 1 år äldre än mig. 
9. Den yngsta du hånglat med? En som var 2 år yngre än mig.
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? Nej, eftersom jag är oskuld. 
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? Jag hade behållit barnet, klarar inte av något som har med abort att göra. Kännde en tjej som gjorde 10 aborter, nu kan hon inte få barn. 
12.Vad för sorts killar dras du till? Killar/ tjejer men blå ögon, älskar killar/tjejer med ljusa ögon. 
13. Vill du gifta dig? Kanske, jag tror ju inte rikitgt på kärleken. 
14. Har du haft ett one-night-stand? Nej och skulle aldrig ha det. 
15. Har du haft sex med fler än 10 personer? Fuck no! 
 
OM MIG
 
16. Vad heter du? Jag heter Anja Kajtaz
17. Vart kommer du iifrån? Jag är hel bosnier (mina båda föräldrar kommer från Bosnien.)
18. Hur lång är du? Jag är 173 cm lång. 
19. Din skostorlek? 41-42
20. Din stil? Mer åt sportiga sidan, älskar att ha på mig leggings, linne, stor tröja, bomberjacka och sneakers.
21. Hade du bra betyg i skolan? Jag hade flest G samt några VG och 1 MVG. 
22. Vart bor du? Jag bor i Helsingborg. 
23. Har du några smeknamn? Jag brukar kallas Anji. 
24. Vad älskar du? Min familj och mitt jobb. 
25. Vad hatar du? Bortskämda människor, som tror att de ska få allt bara de säger något. 
 
DÅLIGHETER
 
26. Har du någon gång varit deprimerad? Ja, brukar vara det hela tiden. 
27. Har du skurit dig? Klart, jag jobbar inom restaurang yrket. 
28. Brukar du dricka alkohol? Brukar ta ett glas någon gång men inte alls ofta. 
29. Brukar du röka? Jag röker varje dag, så ja!
30. Har du tagit droger någon gång? Ja, det har jag. 
31. Har du haft någon slags ätstörning? Nej, det har jag inte. 
32. Har du varit i slagsmål? Ja, det har jag. Det var men en tjej som var störd. Kan berätta det i ett annat inlägg. 
33. Har du snattat från en affär? Ja, en gång och aldrig mer. Jag gjorde det när jag var 12 år. 
34. Har du snott någon annans pojkvän? Absolut inte, skulle aldrig kunna göra det heller. 
35. Har du sårat någon med flit? Ja, det har jag. 
 
VEM
 
36. Vem ringer du när du är ledsen? Jag brukar faktiskt ringa min mamma när jag känner mig ledsen. 
37. Vem träffade du senast? Min kollega Matilda som jag jobbade med. 
38. Vem skrev du senast med? Min syster, som använder min Spotify hela tiden. Blir arg på henne. 
39. Vem är du kär i? Ingen just nu. 
40. Vem vill du träffa? Min mamma, saknar henne. 
41. Vem litar du mest på? Jag litar mest på min mamam och min familj. Vet inte vad jag hade gjort utan de.
42. Vem skulle du vilja se ut som? Jag skulle helst vilja se ut som Blair Waldorf. 
 
HAR DU NÅGONSIN? 
 
43. Har du gråtit offentligt? Ja, det har jag gjort. 
44. Skadat dig allvarligt? Jag ville ta mitt liv för nästan 2 år sedan men gjorde aldrig något åt det. 
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? Nej! 
46. Strulat med någon annans pojkvän? Nej, har aldrig gjort och skulle aldrig kunna göra det heller. 
47. Varit utomlands? Ja i över 20 länder. 
48. Varit med på tv? Nej! 
49. Velat dö? Ja, ville i början på 2015 ta mitt liv eftersom jag mådde skit. Var väldigt olycklig. 
50. Gjort något riktigt dumt? Ja, det var när jag blev tillsammans med mitt ex. 
51. Gråtit över en kille? Ja, när min förra bästa kompis snacka skit om mig och ljög om det. 
52. Haft telefonsex? Nej! 
53. Träffat någon genom internet? Ja, mitt ex. 
54. Blivit kär i en vän? Ja, men inte nu mer. Vi är inte ens vänner idag. 
55. Blivit tagen av polisen? Ja, när jag var 12 år. 
 
VÅGADE FRÅGOR
 
56. Har du haft en trekant någon gång? Nej, det har jag inte. 
57. Hur mycket väger du? Jag väger mellan 90-100 kg. 
58. Har du haft sex på en offentlig plats? Nej, eftersom jag aldrig har haft sex. 
59. Vem bråkade du senast med? Men min syster, som hela tiden ska använda min spotify. 
60. Går du på några mediciner? Nej, men innan gjorde jag det. 
61. Äger du några rosa stringtrosor? Nej, eftersom jag inte använder stringtrosor. 
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? Svarta, gråa och rosa. 
63. Har du älskat någon på riktigt? Nej! 
64 .Har du blivit dumpad? Nej! 
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? Nja, jag vet inte. Har inte haft sex så vet inte. 

66. Är utsidan viktig? Nej, bara att personen älskar dig! 
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? Jag vet inte. 
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? Absolut inte! 
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Nej, hatar players. 
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? Nej! 
71. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, men just nu så bor jag inte hemma så de har inte så bra kontakt med mig. 
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Nej!  
73. Hur ofta gråter du? Nästan varje dag, är inte så lycklig. 
74. Har du några rykten efter dig? Nej! 
75. Har du spridit ett rykte någon gång? Ja, när jag gick i grundskolan. 
 
IDAG OCH IMORGON
 
76. Vad har du gjort idag? Jobbat och kollat på nya avsnittet av Empire. 
77. Vad har du haft på dig idag? Mina jobbkläder, haha. 
78. Hur har du mått under senaste tid? Jag har mått sådär, varit olycklig på senaste tid. 
79. Vad ska du göra imorgon? Jag ska städa min lägenhet, fixa lite saker till lägenheten.
80. Vem ska du träffa imorgon? En av mina kompisar, som jag träffade när jag fikade men min kollega. 
 
FAVORIT
 
81. Band? M83, Nsync, & Backstreetboys. 
82. Maträtt? Pasta med kyckling. 
83. Skådespelerska/skådespelare?
84. Film? The Fault In Our Stars & Sagan Om Ringen. 
85. Låt? Alla låtar med Empire Cast. 
 
SKOLA & JOBB?
 
86. Vilken klass gick du i? Jag gick i EXPO 
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Jag älskade EXPO mest. 
88. Har du ett jobb? Ja, det har jag. Jag jobbar som restaurangbiträde i en restaurang. 
89. Vart har du praktiserat? På mitt nuvarande jobb, HM, Waynes Coffee och andra restauranger. 
 
UTSEENDE

91. Är du utseendefixerad? Nej, inte så mycket. 
92. Sminkar du dig varje dag? Nej faktiskt inte. 
93. Hur fixar du ditt hår? Bara fönar det, plattar någon gång om året. 
94. Använder du lösnaglar? Nej, det gör jag inte. 
95. Använder du löshår? Nej, det gör jag inte. 
 
SKULLE DU KUNNA
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? Nej, det skulle jag inte gjort. 
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? Nej, aldrig. Man vet aldrig om personen kommer göra det igen. 
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? HELL NO, NEVER! 
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? Kanske, hade det varit Bosnien så hade jag gjort. 
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? Nej, faktiskt inte. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?